Thursday, February 18, 2010

kesengetan terserlah. ;)

date: 15 februari 2010
venue: i-city shah alam
kala waktu masing2 senget teruja tengok lampu..hahahaha
(bersama abg fariq n kak maria)


peace jadi trademark kiteorg mlm 2..
senget tol kakak aku ni..
hehehe

bajet giler pasangan ni.huhu

abg aku poyo. kakak aku peace lg. hehehe

hah, kan aku tak faham kenapa abg aku tergamak buat gaya tu jgk.
tak macho betul.hahahaha


kak.maria yang suruh buat wey..
kate nye ala2 dlm cerita korea..
hahahaha
(layan kan aje....) hehehe


sekali lagi... (cuba jgn gelak kan aku semasa lihat gamba2 di entri ini.)

ok, ni sangat bajet.
tiada berkait mengait dengan yang msh hidup ataupun mati.
hahahaha ;D
(aku pon tak faham nape aku buat gaya ini)
lalalalala~~~~



p/s: kala nak balik ada pulak mak orang ni buat lawak.
adakah patut die suruh anak nya yang 'sihat' g tangkap gamba sebelah bear yang jgk sihat sepertinya.
"ok, lepas ni turn adik tgkp gamba kt bear yg sama dh mcm adik" -hahahahahaha ;D

4 comments:

lolla said...

1f feb tu birthday aku farah! ehe

lolla said...

*15 feb

FaRaH rAdZi said...

ops, maaf.
happy birthday kwn! ;)

lolla said...

haha. tenkiu farah!