Sunday, July 04, 2010

saya happy lagi =)

perjalanan dari taman sentosa ke KUIS, 
bersama keluarga dia..
melawat adik dia yang sedang belajar di sana..
baru ku perasan panggilan adik beradik mereka
shafiq (anak first: ayong)
shamim (anak second : adik)
shabil (anak last : ayang/manja)
hehe
comel sangat! =)
makan bersama mereka 1 family sangat membahagiakan! hehe
eh2, lupa pulak. masa mak dia jemput aku depan rumah, mak aku on the spot kata aku seorang yang pemalas ok. memang malu sangat waktu tu ye kawan2. sebab apa mak aku kata aku pemalas? sebab waktu mak dia datang tu, mak aku sedang basuh porch seorang diri sambil aku sedang leka melayan abang aku yang mengajar aku main poker facebook. oh, aku dah pandai main poker! haha
ok, part paling best. after kiteorang 1 family makan bersama. ops, aku and dia 1 family makan, kat KUIS ada ekspo jualan macam2 barang. jadi kami semua ambil peluang untuk lihat2 barang yang dijual.
ada la mak cik jual tudung ni tanya aku..ni siapa? (sambil tujukan tangan ke mak dia)
aku tersenggih2 je..mak dia pulak yang jawab. tau mak dia jawab ape? mak mertua wey! serius aku tambah2 la tersenggih2 n senyum sorang2. ish, malu x malu la kan. lagi malu adik dia yang bongsu dengar pulak. jadi bahan la aku dalam kereta. tapi tetibe bole pulak kan mak cik jual tudung tu kata aku n mak dia macam adik dengan kakak. sama je situasi aku kalo berjalan dengan mak aku.. huhu
tapi serius, AKU MALU YE KAWAN2.
mak dia pulak senyum2 je tengok reaksi aku.
last2 dapat la tudung dari mak dia. weeehhooo.. pemberian pertama dari mak dia =)
saya happy lagi.
-the end-

p/s: hahaha.. post mcm nak minta kaki kan? tapi aku x reti nak cerita. lack of words.
tapi ini realiti yang terjadi pada tarikh 4/7/2010 =)
ok, untuk anak2 ibu yang akan baca blog ibu masa akan datang jangan gelakkan ibu ok? =D
hahaha - lg 1 minta kaki. terima kasih =)

2 comments:

nadia yaacob said...

bestnye...aku ni bile la plak dpt jln2 dgn mak mentua aku ni..hahaha

FaRaH rAdZi said...

hehehe
insyAllah ada rezeki nnt.. =)