Thursday, February 24, 2011

buat yang dah lama tak update

ye, aku lah orang nya.
dah tak tahu apa yang bole di update.
semua nampak seperti kelam je.
eh, tak.
tak kan la sebab kau, aku nak kelam kan?
ok, aku cuba.
apa-apa pun, thanks untuk semua.
aku rasa, i'm officially .........
aku terharu. 
yes.
 aku dah matang membuat keputusan.
insyAllah.






menangis tak salah kan?
aku percaya, menangis dapat lembutkan hati aku yang keras macam kayu.
moga kamu, kamu dan kamu tak salah anggap dengan tangisan aku.
tak semua perempuan menangis sebab lelaki,
tapi perempuan macam aku nangis sebab cinta, cinta yang bukan sekadar hanya untuk lelaki,
tapi aku rasa aku tak cukup lagi cintakan maha Pencipta dan kekasih Nya.
jahil dan berdosa nya aku pada Mu..
ya Allah, aku mohon pada Mu lembutkan lah hati ku, penuhkan lah rasa cinta ku pada Mu dan kekasih Mu dalam hati ini..
amin~~


-hamba Mu yang kerdil lagi hina-

No comments: