Wednesday, September 23, 2009

momok the movie



semalam aku tengok cite ni..aku tak la minat sangat cite hantu melayu ni..tapi..yang membuatkan aku nak tengok cite ni sebab ada......

hanis zalikha..hehe



kelakar giler part die dengan nabil..tau jela nabil..kan raja lawak.huhu


smart giler r picture ni..siap ada belakang yang interframe sekali..huhu



ni scene dekat rumah puteri bunian..


eh, lupa nak bagitau, hanis jadi puteri bunian dalam movie ni.. Mawar her name..
cite ni x la best sangat..macam dah penah ada je dulu..tp aku xkesa..sebab hanis ada..ahakz!





p/s : wandiba, aku dh tengok dulu movie kawan baik ko tu..hehe ;)

2 comments:

wandiba wanzakaria said...

kamu sgt over! tgk cite ni dlu sbelum saya! huh.

FaRaH rAdZi said...

sy sgt excited la wandiba..
nk tgk kwn baik awk tu berlakon..
hehehe...jgn marah sy ye...hehe