Monday, December 21, 2009

Kali ke - 3

20-12-2009
kali ke - 3 aku accident lagi..
yeah! aku memang hebat (farez yang kata..haha)

but kali ni different ckit..it's not my fault..huhu
cerita nye begini...huhu
ketika aku semangat nak keluar dengan shikin..
waktu 2 sebenanye semangat nak amik gaji..sebenarnye la..hehe
ada dalam kul 2 lebih kiteorang keluar..
niat di hati shikin nk mkn mc'd lunch tapi akhirnye terkubur disitu apabila....
kiteorang accident lorh..
kereta tu yang salah! huh! kat simpang pegi berhenti depan2..
sampai menjulur mulut keta ko kenapa..
memang sepatutnya keta aku bole berhenti..tapi...
aku pon pelik kenape brek keta aku tak nak berhenti sepenuhnya..
akhirnya, keta aku pon bercium dgn keta org 2..

actually memang dua2 salah..tapi nak buat mcm mane kn..dh cuak..
lagipun memang org 2 salah dulu..pegi tak berhenti awal2 kat simpang mengapa aci...
sebaik perempuan india n sefamily yg terlibat..

tp cuak gak bile ada sebuah keta yg dipenuhi lelaki tibe2 datang..
terus kol parent tercinta utk selesaikan masalah ini..huhu

akhirnye kejadian ini settle dgn org 2 bayar rm200 utk ganti rugi..tapi....
yang sedihnye... baiki keta rm460..sangat sedih...
tak cukup lorh nk byr..bantulah aku...huhu







p/s: duit..cepat la datang cni..nak bayar keta ni..kelas pon nak start dah..dah gaji, beringat sikit. aku tau ko nak gaji dah skrg. jgn lupa. peringatan dr aku utk ko seorang gay. sya, bantu aku k..

No comments: